منتديات لــيــالــيــنـــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بجد هتحس بفرق كبير

2 مشترك

المواضيع بجد هتحس بفرق كبير

مُساهمة من طرف lolo 2007-09-14, 2:09 pm

مرضتش اكتب الموضوع ده ياجماعة غير لما جربته ياجماعة كلنا طبعا في الوقت ده ساعات بنسافر كتير اللي بيروح يتفسح او بياخد كورصات في مصر او ....او....واللي انا لاحظته في الموصلات ان الشباب اللي في سننا كلهم حاطين هاند فري في ودنهم ومعظهم بيسمع اغاني وبرده فيه منهم اللي بيسمع قران وخطب لشيوخ فانا بقول بس للناس اللي بتسمع اغاني ابقوا جربوا كده وحطوا سورتين بس في اول الالبوم لشيخ انت بتحب قرايته وياسيدي علشان عمرو دياب وناسني ما يزعلوش منك ابقي حط عشرين اغنية ليهم بعد كده بس اسمع السورتين دول الاول وشوف كده الحوادث اللي ساعات بتحصل علي الطريق وتخيل لا قدر الله ان الحادثة ديه حصلتلك شوف لو مت وانت بتسمع مشاري او محمد جبريل او عبد الباسط ولا تسمع عمرو ونانسي ياجماعة كل واحد مننا هينبعث علي نفس الحالة اللي مات عليها تخيل كده هتنبعث ومشاري بيقرأسورة مثلا الكهف اويوسف في ودانك
فانا بقول نجرب كده من بكرة كل واحد يحط في بداية الالبوم في ام بي ثري بتاعه او في الموبايل سورتين بس قران ونسمعهم للاخر صدقني والله كلها اسبوع هتشيل الاغاني كلها وبجد هتلاقي ربنا مسهلها معاك علي اللاخر وبجد ده عن تجربةوبجد هتحس براحة نفسية ما حستهاش قبل كده

واسفة لو كنت طولت عليكوا بس بجد ديه حاجة حبيت اقولها يمكن حد يستفاد منها
lolo
lolo

مشرف
مشرف

انثى
الصور : فى الاستديو
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زعلان

المواضيع رد: بجد هتحس بفرق كبير

مُساهمة من طرف TheSun 2007-09-14, 6:31 pm

جزاكي الله كل خير يا لولو